مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 17:402023-11-27حوادث

انهدام 73 باند سرقت در خوزستان/ افزایش 164 درصدی کشفیات سرقت ها 


رییس پلیس آگاهی خوزستان با بیان اینکه امسال 73 باند سرقت در خوزستان منهدم شده است، گفت: هشت طرح در حوزه مبارزه با مالخرها اجرا شده که منجر به دستگیری 432 مالخر و کشف اموال شده است.

- ایسنا/خوزستان رییس پلیس آگاهی خوزستان با بیان اینکه امسال 73 باند سرقت در خوزستان منهدم شده است، گفت: هشت طرح در حوزه مبارزه با مالخرها اجرا شده که منجر به دستگیری 432 مالخر و کشف اموال شده است.

  سرهنگ سیروس دریکوند در نشست خبری که امروز (6 آذرماه) برگزار شد، با اشاره به اینکه 5.

8 درصد جمعیت کشور متعلق به خوزستان است، اظهار کرد: 4 درصد سرقت های کل کشور در خوزستان رخ می دهد؛ خوزستان پنجمین استان از نظر فراوانی عددی سرقت و از نظر جایگاه نسبت به جمعیت، هجدهمین استان در کشور است.

شاخص جمعیت، ملاکی برای همه است، بنابراین این موضوع نشان می دهد که از نظر امنیتی به ویژه در حوزه سرقت جزو استان های برتر و قابل اعتمادتر هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه زبده ترین کارگاهان در پلیس آگاهی خوزستان فعالیت دارند، افزود: خوزستان از نظر میزان کشفیات سرقت رتبه سوم را دارد.

از ابتدای امسال تاکنون در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته کاهش 12 درصدی در سرقت ها داشته ایم و زورگیری ها نیز 11 درصد کاهش یافته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام 73 باند سرقت در خوزستان/ افزایش 164 درصدی کشفیات سرقت ها 

انهدام 73 باند سرقت در خوزستان/ افزایش 164 درصدی کشفیات سرقت ها